Direktlänk till inlägg 14 juli 2011

Östeeerssuunnndddd

Av Sandra Bergqvist - 14 juli 2011 14:11

Jauu, va ju i östersund från tisdag tills igårkväll. Alltså två dagar.

På tisdagen åkte vi ju typ klockan 8 på morron, tog ju ve mig datorn för

att lyssna på musik och se på film.

Men ja lyssna bah på musik.


Och vi kom typ fram...vid 11 eller något, höll inte riktigt koll.

Vi for å åt på max och sen for vi vidare till BODA BORG :D


Dom har ju flyttat laserdome till övervåningen där slot car och allt finns.

Och ja, de va super kul. Vi körde ju laserdome först, sen skulle robin och frank

klättra på klätterväggen fast jag orkade inte kolla, så då for jag, Lova och Tova och gjorde BODA BORG:D istället ;)


Dom ha typ ändrat på en massa, och vi klara UV, cliffhanger, militär, beam, points, och jaa!

Och dom har kommit med två nya nu också, tondöv och hounted house. Alltså "spökhuset" hhiihihhi, den var as svå först. Men sen var den bara enkel. vi kom till sista rummet, men sen var den as svår..


Jajja, sen efter boda borg, åkte vi gokart och sånt och sen for vi till Campingen.

I frösön tro ja det hette. Aja,, ööhm..direkt vi kom dit så gjorde vi mat och åt och blablabla. De va faktiskt kul den kvällen, vi körde massa lekar XD


ahahhahaa.. som typ. ja, nej, tveka inte.

vet inte riktigt va den hette. Men man fick som inte säga ja nej eller kanske typ, och man fick typ inte tveka heller.


hahah, ;p


Jaja, nästa morgon hade jag tappa bort min mobil, och någon hade hittat åt den. Ja fast ja visste ju int om de då. Så ja gick ju typ ner till receptionen och frågade om dom hade fått in en mobil. och ja de hade dom, och de var min. Fatta vad glad jag vart!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


hihi.


Men aja, ööhm..sen checkade vi typ ut och sen typ for vi till storsjöbadet.

Jag visste att jag hade packat ner mina badkläder typ, men ändå så var dom ingenstans. Och de visade sig att dom ändå var hemma. -.-'

Så jag fick låna badkläder.


EN BADDRÄKT? -.-' det söög, men hellre det än att inte bada alls. :D


Sen for vi på dollar och va där ett tag.

Sen for vi och åt på DIANA, typ en resturang, men ändå pizzeria. aja, konstigt.

Men sen for vi typ till strömsund och va på dollar där. Och alla tyckte typ att de va mke bättre i strömsund än i östersund. Men ja vet inte, jag brydde mig typ inte XD

haha, neee men, ööhm..

sen..for vi hemmåt, vi far i villis typ vid 8-9 på kvällen.


Och jaa, de va väl typ allt! :P


Btw,, VARSÅGOD MATILDA! Nu har jag bloggat :)

 

 

Seeya

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Bergqvist - 6 augusti 2011 19:42

Ni borde verkligen se Never Say Never. Den är hur grym som helst.   Har filmen hemma ;) as glad. --   Follow your dreams, you'll never now when it can be over. Find out what's possible if you never give up. Dream big, and never say neve...

Av Sandra Bergqvist - 5 augusti 2011 02:53

Jag helt enkelt bara älskar denna bild! Jag ser så liten ut.. hiih! och kort (a)      Jag helt enkelt bara älskar denna bilden också        Och jag helt enkelt bara hatar denna bild! Ja vet inte varför jag lägger ut den heller. Me...

Av Sandra Bergqvist - 5 augusti 2011 00:18

Har inte bloggat på..ja vet inte hur länge! Men så äre, har ingen lust, vet inte vad jag ska blogga om, och har ingen ork till det heller! :P   Har iaf vare i stugan från förra fredagen till i tisdags. As skönt, va längesen man va där. Typ förr...

Av Sandra Bergqvist - 22 juli 2011 14:15


Onsdag till tsovde matilda hos mig ;D Va kul, men hon va dyngtrött .:p   Venne varför :S inte ens ja bruka bli trött om ja ä i mitt rum! hahahahhaha jajja, vi va typ uppe till 4-5 tiden, och sen beslöt vi oss för att sova. haha, morgonen......

Av Sandra Bergqvist - 21 juli 2011 02:38

1. Hur gammal är du om fem år?18-19 år. 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?Matilda 3. Hur lång är du?Sist ja kolla..1,67 4. Vilken är den senaste filmen du sett?Den där mary 5. Vem ringde du senast?Matilda 6. Vem ringde dig...

Presentation


Tjooooooo ;p eller ngt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards