Direktlänk till inlägg 18 juli 2011

Ikv å imorrn ;)

Av Sandra Bergqvist - 18 juli 2011 00:02

Ikväll...jaa...ha ja int gjort något typ! läst noveller på datorn, asså på internet! ;D


Juste...UUSCCHHH!!! Jag har plockat hjortron idag.. UUSCH så jävla vidrigt de va asså! seriööööst..


Jag hann inte ens gå nå steg innan jag såg världens jävla största spindel.. Den var svart, allså helt SVART! och sen vare typ några vita sträck på ryggen hans,, uusch, asså seriöööst, och sen vare någonting under den som ett typ mini mini mini ägg..asså typ aah! fågel ägg, fast typ den var som kanske en kula? fast mindre.. ja venne! as svårt att förklara, för ni tror säkert bah att det är en helt vanlig liten spindel! nej, för då skulle jag sagt det. Men nej, det var en STOR JÄVEL!


Usch fyyyfan!

jag skrek ju, men sen sprang ja därifrån!

och eftervägen, gissa vafan ja såg då?


jo, jävla massa spindlar överallt, och en jävla massa myror!

vi va ju på en myr! jag plocka kanske... 10 st hjortron, men sen sa jag till mamma: nej, nu klarar jag inte mer. nu gå ja fan till bilen! få ja min burn?


och hon sa typ att ja gatt va me, men jag typ bah; nej, aldrig! usch nej.


haha!

så ja gick därifrån.


Sen va vi där till kanske 4 nånting eller nått, ja minns int XD


hehee..


Aja, imorrn blire att be mamma väcka mig lite tidigare, för annars sov ja väl till 12 eller något. ja vill int precis sova bort hela dagen.. men aja, ja ska till Martina och Mindy imorron och hälsa på och träffa dom! Så de är däärförrr :D

Längtarrrrr! :)


Jaja!

Sessssssss


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Bergqvist - 6 augusti 2011 19:42

Ni borde verkligen se Never Say Never. Den är hur grym som helst.   Har filmen hemma ;) as glad. --   Follow your dreams, you'll never now when it can be over. Find out what's possible if you never give up. Dream big, and never say neve...

Av Sandra Bergqvist - 5 augusti 2011 02:53

Jag helt enkelt bara älskar denna bild! Jag ser så liten ut.. hiih! och kort (a)      Jag helt enkelt bara älskar denna bilden också        Och jag helt enkelt bara hatar denna bild! Ja vet inte varför jag lägger ut den heller. Me...

Av Sandra Bergqvist - 5 augusti 2011 00:18

Har inte bloggat på..ja vet inte hur länge! Men så äre, har ingen lust, vet inte vad jag ska blogga om, och har ingen ork till det heller! :P   Har iaf vare i stugan från förra fredagen till i tisdags. As skönt, va längesen man va där. Typ förr...

Av Sandra Bergqvist - 22 juli 2011 14:15


Onsdag till tsovde matilda hos mig ;D Va kul, men hon va dyngtrött .:p   Venne varför :S inte ens ja bruka bli trött om ja ä i mitt rum! hahahahhaha jajja, vi va typ uppe till 4-5 tiden, och sen beslöt vi oss för att sova. haha, morgonen......

Av Sandra Bergqvist - 21 juli 2011 02:38

1. Hur gammal är du om fem år?18-19 år. 2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?Matilda 3. Hur lång är du?Sist ja kolla..1,67 4. Vilken är den senaste filmen du sett?Den där mary 5. Vem ringde du senast?Matilda 6. Vem ringde dig...

Presentation


Tjooooooo ;p eller ngt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards